zondag 28 december 2014

Laatste rit 2014

Koud veel wind maar geen sneeuw en natuurlijk hier en daar een ijsplek, ik weg naar Machelenbrug om 8.20u met den mountenbike. Onderweg nog twee wielertoeristen gezien maar geen Merijenniezere's en aangezien ik de rit niet op m'n garmin had reed ik verder naar Deinze toe ,aan de kromme brug heb ik mijn karre gekeerd. Mijn handen waren ijskoud en kregen maar niet warm ik zal deze geen twee keer aandoen als het zo een weer is, terug naar Desselgem toe heb ik toch een paar groepjes wielertoeristen gezien & groepjes Mountainbikers ... ik was dus niet alleen.In Ooigem dan maar afgeslagen naar huis want remmen ging al bijna niet meer , eenmaal thuis heeft het toch een goeie 15 min geduurd voor mijn handen terug op temperatuur te krijgen...jawaddedadde.  Allez het zal dan tot volgend jaar zijn en ik wens iedereen nog zalige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar. Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.