vrijdag 31 oktober 2014

Weekend 1/11 : race en vtt ?

Laat het ons ook duidelijk houden hé

Zaterdag is het 1 november en dus feestdag.  Sinds lang staan ook op feestdagen racefietsritten op de kalender.
De knopjes op de site betreffen de koersfietsritten.

Tegelijk is via de site ook opgeroepen om te gaan mountenbiken.
Niets op tegen, maar laat het ons duidelijk houden.

Wie gaat mtb-en en wie rijdt morgen de rit Tiegemberg?


en wie rijdt zondag ook ?



Reageer hieronder wie wat rijdt.  Da is nogal eens wat met zo'n drukke winter-feestdag-weekends hé

;-)

21 opmerkingen:

  1. Zelf ben ik er op geen enkele van de 3 momenten bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou van het goede weer profiteren om zaterdag te gaan fietsen. Dunne bandjes wel. Mocht ik alleen in Machelen staan, dan kies ik wel een ander tochtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik rij morgen een uit het vuistje omdat ik dan naar de Koppenberg cross ga en niet op tijd terug thuis zou zijn, Maar Zondag rij ik wel mee. Tot dan zou ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie is pr? Ik zou mss ook wel op de weg rijden morgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie is Dirk ?? 😂😂😂👀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik rij normaal gezien zowel zaterdag als zondag de MRNZ wegrit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zaterdag is t werkendag om 't vrouwke content te houden, zondag ben ik normaliter aanwezig voor de rit.
    PR lijken me de initialen van Pieter-Jan Rynwalt. Dirk is dan weer de verkorte vorm van de oud-Nederlandse jongensnaam Diederik wat zoveel wil zeggen als "machtig onder het volk" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tsss. Dat is hier niet makkelijk.Machtig"onder" het volk....ik leer nog alle dagen bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zondag rij ik dan niet mee. Beetje mijn andere hobby in ere houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amaai Joeri ik wist niet da ge azo besproken was jawadde, maar ja bij MeRijeNnieZere telt da nie ... het zijn de benen die het moeten doen ;-). En btw Pieter jan is gewoon PJ volgens mij, maar ja ik ben maar naar het VTI geweest .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge moet ni besproken zijn vo t internet te kunnen gebruiken é. 'k Versleet kik ook ma mijn broek aan dn'Atnéé ze :)

      Verwijderen
  11. Voila, ik heb mijn naam veranderd van PR naar Pieterjan :-) Ik lees dat we morgen al met 3 zijn. Klinkt prima. Zondag geven ze minder weer - dat klinkt voorlopig nog als uitslapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bij aanvaardbaar weer ben ik er zowel op zaterdag als zondag bij , voor de ritten op koersfiets

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tzal morgen wel niet veel mogen tegen vallen of we zullen nooit om 12u terug in machelen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 74km is de rit in principe , om 9h start in machelen ... 12u moet denk ik haalbaar zijn... dat is minder dan 25km/h gemiddeld... ?
    Steve zei mij deze morgen dat er een stuk in het traject net voor Merelbeke waarschijnlijk (NOG) niet verhard is... ik heb de rit nu last minute niet meer aangepast : we zien morgen dan wel waar we geraken : allicht moeten we thv km 36,5 het traject efkes verlaten om via de Gaversesteenweg en de N469 naar de Schelde te geraken (die Scheldekant zal dan het stuk zijn waar hij op doelde die niet lukt ??) Kom dus maar met zoveel als mogelijk mee! Zal een leuke rit worden

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.