zondag 6 juli 2014

Zon 6 juli ... Slecht weer en Marmotte / Dolomieten weekend

Aldus een combinatie die noopte tot slechts 2 fietsers op het appel....

Het 2koppige bestuur raakte er deze morgen niet, maar geen nood : Cedric belde mij een kwartier voor het vertrek en stelde voor om de tocht van het wijkfeest de Piste in Zulte te gaan rijden. Hij en Nic waren de 2 dapperen die de clubkleren hoog zouden

Zo geschiedde.... Aldus sponsorde mrnz 2weken na elkaar een Zultse organisatie.

Kort voor de middag kreeg ik dan van Cedric zelfs nog een verslagske van de rit : bedankt !

Sms Cedric :
Mooi ritje de piste-rally, vertrek richting Kruishoutem Marollen, Huise, Zingem dan beetje Zwalmstreek richting Oudenaarde Wortegem Nokere Zulte. Regelmatig op en neer met nijdige wind 72km in 2u10 hebben er de pees opgelegd.


Volgende week terug meer leden op het appel vermoed ik. Grote cyclo's achter de rug en we hebben terug de nodige liters regenwater in de putten zitten.....



Michael


dr Michael Opsomer
huisarts - sportarts
Churchilllaan 14
8790 Waregem
Tel 056/602 350 - Fax 056/ 600 152
michael@dag.be

3 opmerkingen:

  1. Koen heeft staan wachten aan rond punt te Ooigem want de rit kwam daar langs... Maar aangezien er niemand gestart is .... kwam er niemand voorbij. We zijn dan samen een rit uit het vuistje gaan rijden langs Zulte Olsene Kruishoutem Anzegem Kluisbergen enz. OOK met onze Clubkleren aan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja inderdaad Tom en Koen : super ! Ook jullie waren dus eigenlijk van de partij. Maar vermits jij Tom mij zondagmorgen om 8h03 sms'te dat je niet afkwam en dat je het van Koen niet wist, ging ik ervanuit dat toen ik telefoon kreeg van Cédric en Nic die wel aan het afgesproken vertrekpunt klaar stonden, ik hen twee groen licht kon en mocht geven om een alternatieve rit te gaan rijden (zijnde de rit van de Pistefeesten in Zulte) (vermits noch Cédric noch Nic de gpx file bij zich hadden). Maar goed, zoals gezegd : chapeau dat jullie toch reden!

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.