maandag 19 december 2011

Kersttijd, VTT tijd

De morefretters denken ook aan uw gezondheid.

 

Om ervoor te zorgen dat we na de feestdagen niet getrakteerd worden op een aantal extra kilo’s programmeren we enkele mooie ritten om het gewicht onder controle te houden.

 

 

We starten op zaterdag 24 december te Veldegem.

Voor wie deze rit niet kent: hij doet het cyclocrossparcours van Ruddervoorde aan (voor de mindere goden: ook op de 15 km).

Om 8:30 aan de start

Sportcentrum De Bosserij

Acaciastr. 31A

VELDEGEM

 

 

Op 26 december zou het een zonde zijn om te kiezen voor een andere rit dan leietocht VTT van Deinze.

We vertrekken om 8:30 aan het voetbalstadion.

 

 

We sluiten tenslotte 2011 af op 30 december in Gits.

En alweer wordt het plaatselijke cyclocrossparcours aangedaan.

Om 8:30 aan de start.

Sadef NV

Stationsstraat 137

8830 GITS

 

En nog steeds met hetzelfde devies: wie mee wil : reageer!!! 

 

Maarten

6 opmerkingen:

  1. veldegem niet ,deinze wel en gits zien we nog wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe aan waarschijnlijk geen enkele rit mee, indien wel, dan laat ik het weten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef me nog één week de tijd om de conditie aan te scherpen... om mee te kunnen met Maarten en Erik in HITS ;) Voor Veldegem en Deinze mis ik nog enkele %tjes.
    Toet tonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik pas voorlopig. Morgen nog te nat...droogweer rijder ik eh :-) Maandag werken dus geen rit voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rij niet mee in Deinze.Tot op de baan ne keer...Gr Dirk.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.