maandag 13 december 2010

Zon 12-12-2010: Cycle for Life - de foto's

Cycle for Life : daar deed Merijenniezere met veel plezier aan mee.  We hebben zo, onder het goedkeurend oog van één van sponsors, lijfelijk aanwezig, ons steentje bijgedragen aan het Music for Life project van StuBru.  Ik las ergens dat de Cycle for Life € 6400 heeft opgebracht, en daar zit ons figuurlijk "steentje" bij.

Er zijn massa's foto's getrokken die kunnen gevonden worden in www.cyclingview.be
Ziehier wat ik er gevonden heb:

9 opmerkingen:

  1. Tes bijna al Eric :-)

    Twas plezant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is net alsof er maar een stuk of 4 zijn van Merijenniezere! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, klopt. Philip en Eric zijn de fotografen duidelijk meer opgevallen dan anderen. De enen hebben meer geluk dan de anderen hé. Maar het is hen gegund hoor.
    Trouwens, moest ge er nog vinden, mag men mij dat altijd melden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De enige verklaring is dat de andere gewoon te snel reden voor de fotografen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er nog enkele bij gezet. Onder andere enkele vergeefse pogingen om eens een serieuze foto te nemen van onze David :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Dirk: ik denk dat ze eerder naast de piste gebleven zijn en misschien al boven zaten te aperitieven? Of ben ik toch verkeerd? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee ! t Was gewoon de snelheid !!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.