woensdag 30 mei 2007

Eddy

Wie is wie ? Dat is wellicht een vraag die men zich kan stellen.

Ik bijt dan maar de spits af.

Voornaam : Eddy
Woonplaats: Deinze (Petegem)
Geboortejaar: 1964
Getrouwd met Dothy
2 kinderen: Ruben en Laurie
Werk: Informatica RVA

Vertoef graag in de caravan op campings

Rij sinds eind april 2005 met de fiets. Daarvoor had ik nooit zelf aan sport gedaan. Ik heb wel een verleden gekend waar ik een verantwoordelijke rol heb gespeeld in de jeugdopleiding van een voetbalclub. Maar zelf sporten, heb ik niet eerder gedaan.

Sinds eind april 2005 ben ik dan beginnen fietsen. Dus 8 maanden fietsen in 2005, 12 maanden in 2006 en nu al weer 5 maanden. En al die tijd toch al een mooie evolutie gemaakt. Met enorm veel dank aan Dirk N. die mij in die beginperiode altijd goed opving.

Mijn eerste tochtje begin mei 2005 was er eentje om héél véél van te leren. Ik was weg zonder iets (geen pomp, geen reserveband, geen gsm, geen geld, geen identiteitskaart, ...). Het onvermijdelijke gebeurde uiteraard toch: een platte achterband en een gebroken spaak in het achterwiel. De nodige pech en een veel pijn aan de poep had me die eerste rit van amper 20 km opgeleverd. En toch ben ik, dankzij Dirk, de week erop weer op de fiets gekropen, dit keer met al het nodige materiaal.

Mijn fiets was een MBK RTB Ohio
Een relatief goedkope fiets die zijn doel, nl. mij kennis laten maken het wielrijden, meer dan gediend heeft. Mocht het niet echt klikken, dan kon deze fiets mij nog altijd verder dienen als gewone fiets. Maar, wees gerust, het klikt !

MBK, omdat mijn fietsenmaker, Steven, in zijn zaak BikeCorner aan de Oudenaardsesteenweg te Deinze dit merkt verdeelt. En ik ben tot nu toe heel tevreden van zowel fietsenmaker als fietsen.

Wat komen gaat, zie ik graag tegemoet.

En nu is het aan jullie ...

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.