zaterdag 23 juli 2016

Tijd voor een terrasje na het klimwerk?

Nog een ritje uit de oude doos: eerste keer gereden in september 2012!  We vertrekken richting Zingem, zijkant Molenberg zo verder naar de Berendries.  En na de Berendries komt ook de Valkenberg, maar we doen eerst nog een lusje voor we aan de voet komen.  Om daarna een favoriete helling van mij aan te doen: Den Daele.  Daarna draaien we af naar Oudenaarde of doen we nog een helling.  Misschien wil Dirk nog eens tonen wie de koning van de Varent is.  Morgen allemaal te zien!



Tot morgen
David

3 opmerkingen:

  1. hier kan je verslag lezen van toen in 2012....Maarten was duidelijk in form!
    http://www.merijenniezere.be/2012/09/zon-23-09-2012-naar-de-vlaamse-ardennen.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik morgen Maarten zie staan zal ik mij al maar omdraaien. Geestig verslag om te lezen, dat mag morgen dus gerust nog eens een verslag uit de oude doos zijn ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dju, zag er een mooie rit uit. Ik ga hem eens alleen rijden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.