zondag 31 augustus 2014

MeRijeNnieZere goes to vlaamsche Ardennen

Deze morgen droog vertrokken maar in Zulte was er al wat nattigheid gevallen , maar al bij al lekker fietsweer. Op de afspraak waren Eddy - Cedric- Wim- Nic - en ik Tom voor een ritje in de vlaamsche Ardennen,  via de gekende wegen waren we sebiet aan de uitkijktoren en ik zag het meteen Cédric was in form. Op de site van Merijenniezere stond er " smoet maar julder kieten in.... maar da viel best mee, alhoewel die kasseistrook in Wannegem lede da was niet nodig zulle Michael. Van Kruishoutem ging het naar Tiegem om dan zo in Kluisbergen te geraken,  iedereen is goed en wel op de kluis geraakt en van daar ging het richting de koppenberg. De koppenberg zelf niet gedaan maar wel een of andere zijkant , zelf weet ik niet meer welke hellingen we gedaan hebben maar de Edelare zat er ook nog in.Het was een mooie rit en hoewel ik niet echt goed was  wil ik wel meer van deze ritten, maar niet elke week e', de volgende weken ga ik er niet meer bij zijn want ik moet vrijdag onder het mes dus zal wel een tijd moeten rerevalideren.  Dus bij deze gaan er andere wat kopwerk moeten doen , en ge moet ulder nie inhouden ....geef maar goe gazze ;-)    O ja voor degene die komen op het etentje in Markt 28, ik kom ook af   tot tons.  Tom

2 opmerkingen:

  1. Awel, Tom je hebt weer in je eigen stijl een heel mooi verslag geschreven van een prima rit. Zij maar zeker. De Kluisberg, de côte de Trieu, de Rotelenberg, Enameberg waren de bijzonderste hellingen in het parcours.

    En ja, er werd een aantal keer bij het opdraaien van een helling onder ons gezegd: "Waar stuurt Michael ons nu weer op ?" enne: "Noaste keer gaan we ook goan lopen".

    Maar effectief de kasseistroken mogen zo stilaan gelaten worden voor wat ze zijn. Nog een geluk dat wij dat zelf deden in Lozer. Echt geen zin meer in.

    Voor de rest echt een prima rit, goed gedoseerd van hellingen ... prima.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. a just ... nog dit: er mogen er gerust nog een paar meer meekomen hoor ;-)

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.