dinsdag 24 juni 2014

MeRijenNieZere Goes To Damme

Zondagmorgen tijd voor clubrit want bij mij was het al een tijdje geleden, nog efkes wachten op Koen en weg zijn we naar Machelenbrug. Op weg naar daar komen we Dirk tegen en nog een eindje verder Vincent (die weeral aan het bijtrainen was) ;-) , met zijn vieren dan aangekomen bij Jonas + Gunther & de Wim. Is het al tijd vroeg ik...Jat jat tis al 08.32u , komt er nog iemand??? waarschijnlijk niet zeiden ze dus wij weg. Via Grammene (waar dat het koers was voor Eric & Dirk) naar de Tieltsebane en zo naar Kanegem reden we langs mooie baantjes richting Hertsberge , ondertussen had Dirk al zijn baan ingekort. Damme was daar achter een km of 50 dus we waren halverwege, we hebben dan een lang mooi stuk langs het kanaal van schipdonk gereden (ik hoop dat dit juist is) en toch een beetje het tempo opgedreven want iedereen had er blijkbaar zin in. We waren juist niet in Vinkt als er iemand zei " het tempo mag iets minder" maar niemand was daar kwaad voor het was genoeg geweest nu nog een beetje uitbollen aan 28 gem. e' Gunther. Niemand heeft de spurt nog ingezet naar Machelenbrug en zo iedereen voldaan naar huis,mooi en ja pittig ritje in het terug rijden. Dikke merci aan iedereen en tot een van de volgende, cheers    Tom

7 opmerkingen:

  1. Was toch iets sneller dan 28gem. Thuis gekomen met 31,4 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoel als we vertraagd zijn dan reden we 28 gem e' Gunther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. plezante rit en inderdaad pittig tempo in het terugrijden, het draaide goed rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen dat het beviel ! Bij deze ook nog eens de oproep om de kom ik knop wekelijks te blijven gebruiken, zodat iedereen zicht heeft op wat de rit van het komende weekend aan leden te bieden heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik was van plan om binnen enkele weken terug me te rijden maar als ik dat gem. lees zal wel maar binnen enkele maanden zijn denk ik en de ritten van mrnz op een rustig tempo uit rijden
    groetjes john

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk, John en alleman, dat één ding wel zeer zeer duidelijk is in MeRijenNieZere - A bloc vzw, en dat is dat altijd met een aangepast tempo gefietst wordt volgens "samen uit, samen thuis"-principe. De dag dat dat niet meer kan, heb ik alleszins een heel andere situatie. Laat dat duidelijk zijn !

      Maar voorlopig heb ik niet de indruk dat dat een probleem is in de groep. Ik heb maar één devies en dat is : kom maar mee !

      Verwijderen
  6. Ik kan het niet meer eens zijn met de voorzitter ! Bij MeRijenNieZere - A bloc vzw dragen we het samen uit samen thuis principe heel hoog in ons vaandel. Tempo moet dus worden bijgepast aan de zwakste schakel(s) in de groep. (Dit laatste met de nuance dat die schakels nu ook geen volledige klasse lager zitten dan wat in onze groep gangbaar is, maar onder de ingeschreven leden is dat zeker niet het geval). Daarnaast impliceert dit ook dat als een groep van onze leden op 'toer' is en die leden voelen onderling dat het tempo hoger kan en mag, dat dit geen enkel probleem is. Het gemiddelde van zondag was dan ook geen enkel probleem volgens onze principes.

    Komt gij inderdaad maar snel terug meerijden John, het wordt toch zomer en dan staan er een aantal heel mooie ritten uitgetekend. De meesten zullen hun doelen gehaald hebben ondertussen en willen verder blijven trainen/fietsen, maar echt koersen hoeft zeker niet dan op zondag.

    Tot binnenkort hé dan John!! Meer dan welkom!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.