woensdag 24 augustus 2011

mini - voetbal 22 oktober 2011

Beste sportievelingen,

Op ZATERDAG 22 oktober 2011 (van 14h30 tot 16h30) speelt ‘a bloc’ een matchke mini-voetbal.

‘A bloc’ zijn 4 wielertoeristen, die ook in de wintermaanden graag sportief bezig blijven. We zijn dus verre van ras-voetballers, maar kunnen wel een stukje lopen.

Om ons matchke echt te kunnen laten doorgaan, zijn we natuurlijk nog op zoek naar enkele andere zotte mee-spelers voor die dag.

We zouden graag een 12tal man op het veld hebben, 2 ploegen van 5 tegen elkaar met in iedere ploeg zeker 1 reservespeler, om elkaar wat te kunnen aflossen.

Er mogen ook meerdere reservespelers zijn…

Deze braspartij gaat door in :
  • sporthal "De Vlaschaard" in WevelgemLocatie:
    Menenstraat 122, bus 1,
    8560 Wevelgem
    Tel: 056/42 22 40 

Er zijn 2 grote parkings en voor de supporters is er ook voldoende plaats (tribune met 411 zitplaatsen...).

We voorzien ons van wat flessen water om te dorstigen te laven, alsook een deftige bal.

Wil je je inschrijven, mail dan terug naar michael@dag.be

De dag zelf vragen wij één symbolische EURO ter dekking van onze kosten.

Groeten en hopelijk tot op 22/10!



Michael Opsomer, namens a bloc.

5 opmerkingen:

  1. Als iedereen zijn benen wil breken, dan moet je mij laten meedoen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste keer dat ik mini-voetbal speelde, viel ik over mijn eigen voeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was in mijn jonge jaren voetballer!(van 11 tot 37j)Zal er ne keer op peizen ...(als mij knoken dat nog zouden aankunnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er voor te vinden. Kan keer leuk zijn met zijn alleen eens voetballen!! Kunnen of niet, benen breken, over de eigen benen vallen...plezier maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet kunnen.. je moet de bal het werk laten doen :) Ik hou 22oktober vrij!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.